jueves, 12 de junio de 2008

mati(nant)

em sorprenc mirant el rellotje i descobrint
que ja és tard per voler saber l'hora.
m'icorporo_sense esforç_i li somric a uns peus adormits que busquen
els llençols perduts durant la nit.
qui canta? què vol?

destrono un somni maleducat i comento la jugada
de la nit anterior sabent que la de demà no serà com la de demà_passat.
un cable desendollat, una arracada a terra, el mòvil que sona,
esmorzar al balcó, una persiana que no acaba, el carrer fa baixada, ulleres de sol
i_un_matí_valent.

fullejo el diari amb un soroll de plaça de fons i
a_la_vegada assessoro un treball que em vé de nou_
_què enriquidor no saber res!

a Lesbos es queixen (perquè sí)
i jo em pregunto
què opinarà Safo de tot això?

2 comentarios:

Anónimo dijo...

mencanta passar els matins en tu petit

sara dijo...

i a mi més, ho_saps