jueves, 19 de junio de 2008

ap7

és di________________jous_00'05
i escric que
aquí estic _dance_with_me
després de formatges al terrat i gintonic sota l'espelma
___l'estiu ha tornat___
(m) escolto i cant_o
i de pas____________________________
_________ho escric
no sigui que me'n oblidi i demà
m'ho hagis d'explicar
- hola, com va? ja és el dia següent-

m'he deixat el foc adalt i no trobo les claus_
__sort en tinc dels fogons autosuficients_

- me cago en zakopane! (georgi!), és
divendres i encara no he martxat-
un tros de focus_cds de l'estiu anterior_i ap7
_m'encanta estar sota l'aigua_
_m'encanten les benzineres_
_m'encanta adelantar camions_
_m'encanta quan la barra del peatge em deixa passar_
_m'encanta aquesta cançó_
albondiguilla_village (claret!) i ja hi som!

_tovallola, llibre, entrepà de truita i meló_

_ja és estiu_

No hay comentarios: