domingo, 22 de junio de 2008

juny


suposo que la sinceritat passa per això
_per trobar-se a un mateix_
i uns dies de _vino y rosas_ vaja
de platja i gin tonics____dónen per a molt.

suposo que aquesta sóc jo,
la que no plora_gens si li pica una medusa
i fa el mort amb els ulls oberts.

comprenc que els que em parlen tenen
raó
els miro i escolto
els miro________________i escolto

i descobreixo que això m'agrada
_mirar

i de fet, veig tantes coses que
ric, escric, retrato, condueixo amb les finestres baixades, em banyo,
m'estir, m'estic, jugo, ballo, bec, menjo i bec...

trobo que els objectes es deformen
els paisatges s'aixamplen
els sol escalfa
la gent viu
la música acompanya
el vent retira
la tarda porta
el vespre sorprén
la nit no s'acaba
el matí apareix
i allà estàs tú per trobar-te'l de cara
posar els peus en remull
i pensar que
què cony!
_el juny ha tronat
i més_gran_que_mai


No hay comentarios: