viernes, 17 de junio de 2011

droga_dura_de_bon_matí

ben d'hora pel matí em llenço fora el llit
i supero els primers minuts de vida fent cafè
i escalfant la llet_amb els ulls mig closos
inspecciono l'estat del carrer_encara tranquil.

sense dutxa (de moment) i amb el cafè a mitges
creo el meu hàbitat davant l'ordinador a on passaré
la major part del dia_

regiro els diaris digitals, els comptes inútils
que em vaig fer un mal dia i començo a
despotricar (via xat) amb ànimes caritatives
que, com jo, ben d'hora pel matí ja són
ulls en pantalla i teclat en mà_

començo la meva batalla amb una campanya de
marketing que fa més mal que bé i amb un
escandall que cohibeix els meus números resultants_

per no importunar als veïns, existeixo sense música,
un estat del tot alié_que em fa sentir estrangera a casa meva.

tot d'una, abaix, comença el moviment_
l'olor a pollastre amb curri i les converses indesxifrables a crits _
i amb les meves millors gales de rea encadenada a un ordinador,
que ha recuperat el seu uniforme punki de anys obscurs,
intento fer callar al penjat de merda que està donant
pel cul des de fa mitja hora_
i al desgraciat que cuina amb espècies
a les vuit del matí, tan sols li desitjo el pijtor dels dies_
o al menys que s'ennuegui quan s'ho mengi
i deixi de respirar durant uns minuts,
tan sols això, per justícia divina.

però a la merda les putes, els penjats i els veïns:
poso música, apujo el volum
i continuo la meva batalla!

2 comentarios:

martadp dijo...

Ánimos hermana, que hay pocas sensaciones com las del trabajo bien hecho y entregado y unas vacaciones pordelante.

sara dijo...

vacaciones_¡yuju!
lo único malo será separarme de la meva coseta, petita i cagona_
¿puedo llevarme a mi H?