domingo, 28 de noviembre de 2010

you make me smile with my heart

sempre havia estat una noia de migdies_
que assaboria cadascuna de les delícies que ens depara
aquesta part del dia: vermuts, olives i escopinyes, parades de taula,
escalfament de brases, intercanvi de dominicals, siestas del cordero,
siestas del cordero interactives, el passeig buscant restaurants,
banys d'abans de dinar, taules al jardí, arribades dels
últims convidats,tallar la verdura,
fer la maionesa o posar l'aigua al foc.

malgrat tot, m'he convertit en una trànsfuga
_____i m'he passat als matins,
als que, amb molta cura i dedicació,
retallo i torno a enganxar
per crear el meu petit collage de plaer_

així, després d'una setmana mancada d'hores
i amb l'aigua al coll_
ahir em vaig llevar el más aviat
que el cos em va permetre
i que el supervisor de l'administrador em va deixar
(tinc humitats a la cuina
i no vaig trobar una hora més lliure
que el dissabte a les 9'30
perquè el senyor_expert vingués
a supervisar el sostre de casa meva i
el meu irresistible look matutí:
"Bon dia senyor_expert, perdoni que el rebi així")
per redecorar el meu entorn al meu gust_

vaig comprar el diari i oh, sí! el bueno, el feo y el malo,
una mica de pa i formatge,
i em vaig posicionar a un racó de la cuina,
al costat de la rentadora en funcionament i chet baker
per esmorzar-me aquell dissabte al matí i un cafè sol llarg_

avui, a causa d'una nova nit intermitent, em llevo
quan el meu cos m'ho demana_
(al mirar el rellotge li demano perdó per un ritme impracticable)
i surto a votar i a comprar-me diaris vells i nous_
ja que el matí ha passat sense avisar-me,
me n'invento un de nou:
torrades enlloc d'olives i escopinyes,
cafè sol llarg enlloc de vermut
i chet baker.

No hay comentarios: