domingo, 20 de diciembre de 2009

ten_cuidado

pagino en diumenge que osti tú quin fred que fot_
després d'una migdiada que em deixa les parpelles
a mitja asta, a mig pal, de dol_
pagino en diumenge i els veïns del costat celebren
l'aniversari de no sé qui, que merda com criden_
un diumenge tan dominical com avui, m'assec a paginar
amb totes les putes reundies en el pessebre d'abaix_
no pot faltar el caganer em recorda en cintu_
la billie que canta, els dits que es congelen,
el diari que no he pogut comprar, l'edu que convida a cafè sòl,
ma mare que truca, la roba ja aixuta, el llit per fer i desfer,
la llum que s'escola, el cinema que m'espera,
els diccionaris que es riuen de mi, les pàgines que passen,
i les que llegeixo en les pauses merescudes_i les vacences merescudes?
en diumenge paginant i tan agust_que aquí estic,
que prou de billie,que em passo a les buleries,
més adients per un diumenge que pagino_


1 comentario:

seentah dijo...

pero sobretot hi ha d'haver-hi, hi ha d'haver-hi un...

:)