martes, 29 de diciembre de 2009

"vaciar papelera de reciclaje"

tant de bo pogués llistar allò que em sobra_
allò que jo no vull_
llistaria totes aquelles coses, en una pàgina externa,
per tal que no em molestéssin i que tot marcant-les
pogués eliminar-les_com si de spam es tractés_

la papelera de reciclaje se m'ompliría
d'amics basura,
de feines basura,
de mals de cap, de mals records,
de bons records que fan mal,
de regals pendents i dels que estan de més,
de combinats dolents, d'hores que s'han d'aprofitar,
de la pasta passada de cocció, de les persones amb cocció de menys,
de decepcions i entrebancs, de cantos del loco i perezas,
de rampes a mitjanit, dels que et tallen la conversa,
dels que no te'n donen, dels que criden per la nit,
del fred a la dutxa, del vull i no puc,
del sé que m'entens, del en cinc minuts arribo,
de coses que s'espatllen i
de coses que s'arreglen però tú no en saps..._

i així, com qui no vol la cosa,
amb un sol gest, amb un sol botó,
amb només tres paraules_________
_____________la perfecció_

No hay comentarios: