miércoles, 9 de abril de 2008

la roba estesa dins de casa

Fa un dia bastant horrorós i em resisteixo a deprimir-me.
Discuteixo amb el meu ukelele alguns acords i la rentadora m'acompanya al compàs d'una samarreta bruta.
Peró la impaciència pot amb mi i farta de deixar-me l'esmalt de les ungles a cada corda del meu petit_amic acabo abandonant-lo sobre la taula.
M'assec davant l'ordinador, em fico autumn leaves d'Ignasi Terraza Trio i reflexionant sobre la meva neguitosa_impaciència faig un viatje en el temps.
_Torno a tenir 13 anys i torno de l'escola. Entro al portal i obro la bústia. L' emoció m'inaveix quan em trobo la revista de programació de Canal + del mes nouvingut . Ja a l'ascensor estripo (impacient) el plàstic i el primer que faig, és anar a la última pàgina per veure quines són les pel.lícules que estreneràn el mes següent.
És curiós_però això és el que feia cada principi de mes; agafava la revista de febrer, per exemple, només per veure què passarien al març i així successivament.
_Torno a tenir 25 anys i torno a agafar el meu ukelele. Esgarrapo amb els dits encarcarats l'últim tema que m'he aprés i, més o menys, satisfeta em faig un cafè.
Conforme amb la meva impaciència_declarada estenc la roba dins de casa, que avui fa un dia bastant horrorós i qui sap, potser plou.

Per cert, com trobo a faltar la revista de Canal +!

No hay comentarios: