viernes, 18 de abril de 2008

divendres pel matí

aquest és un bon punt: quan t'acabes un llibre i has de començar un de nou.
I_si ademés plou és la hòstia.
Doncs aquí estic_mirant com plou_amb un fin a la mà esquerra i amb un dubte a la dreta_
sempre m'ha resultat molt perillós començar-me un llibre, si no ho faig bé l'acabo deixant abans d'arribar a la pàgina 20 i això_això no porta enlloc.
m'aixeco i em planto davant la llibreria a triar el que em vé més de gust_i per ara, em decanto pels clàssics.
¡Absalón, Absalón!_Fulkner. Aquest és un dels tants que m'he començat i mai l'he acabat, així que, m'ho plantajaré com un repte llegir-me'l.
La despedida_Kundera. Estava a mà, ademés, entre la pàg 94 i la 95 m'he trobat una postal de la casa Batlló. La casa està il.luminada amb una llum blavosa i per l'escut de Barcelona que hi ha a la part superior de la postal, em dóna la impresió que té uns quants anys. Enfront de la casa apareix també la parada de Metro de Passeig de Gràcia i Mare de Déu! és dels '70 com a mínim. No hi ha res escrit a la postal així que dedueixo qua va ser robada (per mun pare o ma mare) per utilitzar-la de punt de llibre. I dic robada perquè, qui d'aquí compraría una postal de la Batlló? Ademés, per la marca grogosa que hi ha a la pàg 95 on encaixa la postal perfectament, dedueixo que aquest llibre tampoc se'l van acabar. Així que, és un repte pels meus antecessor que jo me l'acabi.
Si una noche de invierno un viajero_Calvino. I aquest també me'l vaig començar fa temps, però crec que no vaig passar de les primeres 5 pàgines així que, faré com si no l'hagués començat mai, deixaré els reptes per un altre dia, m'estiraré al sofà a sentir com plou i a llegir Calvino.

No hay comentarios: