sábado, 15 de enero de 2011

la suma dels elements


l'altre dia vaig entrar a un bar a fer un gin_tònic_
jo sola, sense amics_
la nit passava i notava un run_run a la panxa
que em demanava un
interlocutor
per comentra-li, més que res,
el que estava pensant,
el havia recordat quan aquella noia havia entrat al bar,
el llibre que m'estava llegint,
el que m'havia passat duran el dia o
com em carregava el pesat del darrere
que no deixava de cridar.
__em faltava algú.

al dia següent vaig trobar-me a un amic
i vam entrar a un bar a fer una copa_
però jo
no vaig demanar res.
xerràvem, reiem, menjàvem fruits secs, discutíem,
però
la gola se m'assecava i poc a poc
vaig anar perdent la veu.
el meu amic,
que no deixava de demanar copes,
va començar a parlar un altre idioma,
i va arribar a un punt
que ja no ens enteníem.
__em faltava una copa.

ara,
vaig als bars
amb amics
i amb gin_tònics
però sento
__que em falta alguna cosa.

quan a les eqüacions perfectes
els hi elimines una variable
canvies el resultat.





+



+








No hay comentarios: