miércoles, 15 de diciembre de 2010

és així com m'agrada a mi




fa dos estius anava en cotxe amb ma germana
i la seva petita familia i van començar a cantar
aquesta cançó tots tres_
en silenci, em vaig emocionar i vaig veure
com de bonic i petit és el meu món_

perquè jo tinc un món petit_on hi ha lloc per una gran familia_
que sap riure i menjar bo_
que sap que les coses dolentes no ens torcen_
que tenen una paraula per cada moment_
que fan dels altres un més de la familia_
que juguen a coses que no havien jugat mai
i que ho recorden tot_
que s'agafen de les mans i fan un cercle
al teu voltant que mai es trenca_
que es riuen d'ells mateixos sempre que poden
i quan no poden, deixen que tu te'n riguis d'ells_
que juguen partits on marquen 12 gols
i que de cada partit fan una festa_
que m'aguanten quan més petit sóc
i que em fan veure que, de vegades, sóc gran_
em fan sentir diferent i tan igual a ells_
però cadascú sap quin és el seu lloc al sofà,
quin és el seu plat preferit,
quina cançó volen cantar a tot hora
i quina vol cantar l'altre_
tan petit és el meu món_com el petit que arriba al món_
i és tan gran que ens ha fet veure com ens agrada a nosaltres
aquest món nostre tan petit_

No hay comentarios: