domingo, 17 de enero de 2010

pàg. 26

"M'agradava ballar el tango perquè també odio els homes, jo també els odio; i quan ballàvem, aquell petit imbècil ni se n'adonava. I era feliç, l'infeliç, pensant que em dominava... Sempre han dit... que el tango és domini del mascle... i jo sabia que no, i allí mateix vaig plantar-lo, a la sala de ball, quan va voler tocar-me l'entrecuix després d'haver ballat el seu tango preferit (que era el que a mi menys m'agradava). Pobre noi, ja ni recordo quina cara feia, només les seves mans peludes com erugues negres i l'horror entre les cames. Pobre noi. Lúnic home de la meva vida, per sort, l'únic home. Mai més vaig ballar amb cap altre home i... i m'agradava el tango. De fet, quines coses. M'agradava el tango..."

carícies, sergi belbel

No hay comentarios: