jueves, 21 de enero de 2010

i want you so bad

avui el tallat me'l serveixen
en una taça de cafè amb llet_
les torrades,
en un plat de macarrons_
avui abandono el diari amb poques ganes
de morts, incendis i guardiola...
i em retiro a una cantonada
de la barra del bar (un bon refugi)
per a continuar amb el meu llibre,
amb la meva vida paral.lela_

_ahir em van posar una multa per llegir poc,
avui em passo de l'hora per llegir massa_

"La vida nos obliga a tomar en demasiadas ocasiones decisiones definitivas. Deberíamos tener la sensatez de evitar tomar las que no sean estrictamente necesarias siempre que nos sea posible."
hasta que te encuentre, john irving

el sol, per fi, surt i
les ulleres de sol deshivernen_
la bici ja no rellisca i la música entra millor_

ja no retinc mals records_
però tinc un noséquè que em balla
entre pulmó i pulmó_
com desenterrar traumes infantils
sense deperir?_

però vaja, avui és dijous
i no tinc ganes de decisions definitives_
per què fer avui el que puc fer demà?

2 comentarios:

seentah dijo...

molt bé...

Anónimo dijo...

Who cares about tomorrow?

Charlie Brown