martes, 23 de septiembre de 2008

i si tinc caca_què?


trobo que en un dia com avui
(plou_i_mulla)
seria molt adient cagar-me en
tot el que_em fa cagar.
i si no fós adient el dia,
_ho seria el moment
i si no, és igual,
perquè sempre hi ha un espai per
cagar-me en le feines de merda o
en l'estúpid del metro que
m'ha amargat el trajecte.
_si més no, seria molt adient per la meva salut_
cagar-me en els mitjons mullats i
en els plagis del bunbury (i en el bunbury també)
_al qual li guardem un dels primers seients de l'autobus_
i, de pas, no estaria de més_
cagar-me en l'ipod que
no avisa quan es queda sense bateria,
_en el caixal que m'està matant,
_en el dentista que passa de mi,
_en la merda de concerts de la mercè,
_en l'anunci de movistar (The Young Frankenstein, no_se_to_ca),
_en les teles que es veuen malament i
en la cadena de la
meva_bici.
així i tot_
no m'oblido de cagar-me
en les iaies maleducades_,
els rebuts de l'aigua, la llum i el gas_,
en la porta de la meva terrassa_,
en el grupet que ha acampat sota la finestra de la meva habitació_,
en el bicing i el facebook_,
en la secció d'esports_,
en la essa del meu teclat
i en el caprabo_que és caríssim.
i ja ben descansada i obviant la resta
(i extensa llista) de coses
en les que em podria cagar,
em pendré un ibuprofeno_
ja començo la tercera caixa en una setmana_
(potser per això em cago tant)
em dutxaré i sortiré al carrer
perquè en un dia tan adient com avui
_només em queda mullar-me.
visca les victòries personals!

No hay comentarios: