jueves, 8 de mayo de 2008

dins_meu


Desde que era petita em plantejo si sóc una mala_persona.
La necessitat de encasillar-me en un dels cantons de la moral juedeocristiana, m'ha tingut, desde que jo recordo,una mica capficada.
La meva banda és le bé o el mal?
La respota sempre l'he buscat en els meus actes però trobo que és aquest l'error. La meva poca experiència em fa arribar a la conclusió que sóc el que penso i no el que faig.
Odio_malgrat no ho digui
estimo_i no ho demostro
retrec_i em mossego la llengua
tinc set_i parlo massa
nego_i accedeixo
ploro_i somric
somric_i m'enganyo
i així moltes vegades.
soposo que hi ha una part de mi, que em coneix massa i em protegeix dels meus propis sentiments.
Però jo penso________quina part de mi seria tan estúpida
de deixar-me sola amb els meus pensaments?

i sola_com quan era petita_continuo plantejant-me de quina banda estic
la del llop o la de la caputxeta vermella_la del gargamel o la dels barrufets__oliver atom o mark lenders_david el gnomo o els trolls_satanàs cor petit o son goku...

sigui com sigui quan tenia 7 anys ja vaig aprendre que havia de ser bona, que havia de fer cas a ma mare, que no havia de fer plorar als meus amics, que havia de tenir cura de les meves joguines i compartir-les amb sinceritat, que no havia de fer-li la punyeta a ma germana, que havia de tirar de la cadena després de pixar i rentar-me les dents abans d'anar a dormir, que no havia de dir mentides, entre tantes altres coses________________________i no em prometien el cel però si m'estalviava uns quants crits.

Així i tot_jo vaig decidir quina era la meva banda i la vaig amagar dins meu. Ningú ho sabria ni tampoc ho sospitaria quan jugués a futbol al pati de l'escola i m'arremangués les mànigues de la samarreta.

No hay comentarios: