jueves, 12 de enero de 2012

dijous de gener

agafo la tassa de cafè amb els dits congelats
tanco els ulls i em moc al ritme de la música.
el cursor intermitent em reclama sense èxit_
em relaxo, penso, ballo i així passa el matí.
la calma, el no silenci, els comportaments que no
em deixen impassible, les mesures a tenir en compte,
l'ordre alfabètic que m'espera en pilons de llibres, la
pàgina 55 que he deixat a mitges, el capítol pilot
que malgrat no convence'm he acceptat, pico de mans,
m'aixeco, em remeno, entro en calor, l'espai, l'espai
propi, els mobles esperant que algú se'ls emporti, la
cuina, el vi negre que no ens vam acabar, el gersei del
meu avi que em va gran, m'acabo el cafè, fico les mans
encara congelades a la butxaca, torno a seure, tanco els
ulls, em toco les parpelles, són suaus, em ric de les
llibretes plenes de cartes d'amor que em vaig trobar ahir,
em preparo per una llarga vetllada, em vestiré de negre,
com sempre, tinc tant fred que no em puc mossegar les ungles,
un veí em saluda, em trobo amb el cursor, escric punt i final,
dues pàgines traduïdes! Ten points, saret_avui és el teu matí!

No hay comentarios: