viernes, 13 de enero de 2012

amic amat

l'he vist, l'he mirat, l'he buscat en els sus ulls que m'esquivaven
i l'he trobat_l'he vist a ell, l'amic, l'amant, el confident,
el meu segon cos, l'estrany, el que em tapava a les nits,
el que m'agafava la mà al cine, el que reia entre les meves cames,
el semblant, el fons d'armari, el company de dutxes, de llençols,
de cerveses, el que cremava amb mi les hores, els llibres,
les migdiades, el món, el que m'insultava a plena llum del dia
i el que es declarava en la foscor_el que feia de mi el millor, el que
m'ensenyava, el que em servia el plat, el que sempre tornava,
el que no fallava ni enganyava, el que em portava en cotxe,
el que jugava, cedia i perdia, el que m'encaixava a la perfecció totes
les nits, el que tenia, el meu, meu, meu, ell_llavors.
ell_ara, desconegut, llunyà, inaccessible...
però en mirar-lo als ulls, he tingut la certesa de que
quan has estimat amb tota la teva ànima_
saps que ha valgut la pena_

No hay comentarios: