lunes, 25 de mayo de 2009

(in)just

perquè negar_ara_que la gent del mendizàbal
mai m'havia caigut epecialment bé_
sempre he pensat que estaven encantats d'haver_se conegut
i que l'amabilitat no era el seu punt fort_,els preus eren una mica excessius
i la gent que s'agluitnava a la mítica barra policromada
eren els habituals raval_people que bé...,
l'ambient no et convidava a apropar-te a fer una birra.
malgrat això, sí que trobo injust que els hi hagin tancat la paradeta
per la prescència de dos porros_això diuen els diaris.
vist el panorama del barri, sembla o que els hi han gastat una
broma de mal gust o que no només a mi em queien malament.

_i en aquest matí d'opacitat, just al passar pel bar
injustament_tancat i amb el diari entre les mans
no he pogut amagar el meu somriure complaent
al llegir que michael_haneke ha guanyat la
palma d'or pel seu últim film_das weisse band
i es que perquè negar_ara_que aquest home
sempre m'ha apassionat_sempre
(obviant el remakes).
_molts ens han demostrat que la violència
pot ser bella, ell ademés ens ha mostrat
la part més pura de la perversió humana_
jo vull ser michael haneke_

_mentres, en la meva forma,
rento la roba bruta de paradís_


No hay comentarios: