domingo, 21 de diciembre de 2008

i love my mother, (...) i love my sisters too

i trobo que la cullera quan cau a terra
fa un soroll diferent_com els nanos del carrer
____________________________________________i'm a rock bottom riser.

de cop, recordo que t'has adormit
i em ric i em sap greu_
sempre va tot del revés i així
m'agrada_
i busco la meva veu
en la nit d'ahir, entre el cendrer, rera l'ipod,
davant del sofà, a les fosques...

amb el clatell ben rapat_
escolto allò que em van dir a altes
hores nocturnes i que
no aconsegueixo reproduïr
però canto la cançó_que li agrada
al nano que només treballa mig any_,
que parla d'un quadre verd,
d'una cançó per anar a domrir,
d'un nas gros que____
ara que ho penso:
em recorda a un llit desfet_

i el petit berlinés acabat d'arribar
_que per cert, no li caben els ulls
a la cara_
freqüenta els racons d'aquesta
casa que es desendreça i s'eixample
i que trobo
que fa una olor diferent___________
_____deu ser la marga...

No hay comentarios: