domingo, 8 de julio de 2012

you're such a pretty boy

en una allau de bons desitjos de desconeguts,
algú cau amb un "bon diumenge de lectures meravelloses"_
jo trenco l'espai entre el sofà i el sostre amb un
exemplar arribat de londres fa ja varies setmanes_
arribat amb pàgines de segona mà, arribat amb un amor
d'estiu, amb mines de pedres precioses, amb comiats
al port de barcelona, amb aire fresc que no para, que no para_
les cames em demanen prou balls_de_nits_intermitents,
el fetge em suplica per una gota d'aigua, els
pulmons poc a poc tornen, la veu dorm, la ment s'eixampla.
el cabell net i mullat i recordo quan vaig començar a ser
la_pitjor_versió_de_mi,
quan la meva mà atravessava aquella taula d'aquell restaurant
per arribar fins a la d'ell i declarar-li amor etern_
però jo no crec en l'amor etern, no hi creia llavors i
l'enganyava, perquè és tan fàcil fer veure que estimes,
que estimes tan_,
i no m'ho creia i no em feia res,
perquè, al cap i a la fi, és tan senzil deixar-se estimar,
sí, porta'm aquí, besa'm allà, et presento a, et prometo que,
et declaro, t'agafo per la cintura, et regalo un, em preocupo
quan toca, somric quan m'ho demana, discuteixo segons el guió,
m'espanto, m'irrito, m'emociono, m'envalentono, sento i no sento_
innocència perduda, saber fer el paper,
trobar la manera perquè no es noti i aguantar la respiració
quan ben entrada la nit, al llit, li dones l'esquena 
i al límit del precipici
aprens a no plorar_

No hay comentarios: