martes, 9 de junio de 2009

no son zombies_son infectados

així com sóc de poruga
m'he aficionat últimament a la sang
i els fenòmens paranormals_
finalitzada la primera temporada de
true blood_comença molt millor que acaba,
de fet, no sé si veuré la segona temporada_
en la que els vampirs intenten introduïr-se
en una societat especialment tancada_què millor que ambientar-la a louisiana_

m'endinso en el món dels zombies amb
28 days later en la que Danny Boyle
m'ofereix la regeneració humana a mans
de zombies que corren_i bastant ràpid_
que m'acaba convencent i agradant prou_

si amb això no en tinc prou,
amb cert recel, acabo veient
the happening_últim film estrenat d'en Shyamalan
que vaja, al menys supera
lady in the water _que mare de déu quin drama_,
si més no, the happening, té un bon plantejament_

i ja que estem i no fa son
remiro els dos primers actes
de the village_que sí, és el millor que ha fet
aquest home_desde el meu punt de vista sobrevalorat_
junt amb unbreakable________________[tens raó petit]

i em fico al llit, i_què vols que et digui_
em costa apagar el llum.
_així com sóc de poruga
m'encanta la sang i fetge, tot allò incert
i la por que se'm queda entre els dits dels peus
just abanas de tancar els ulls_

1 comentario:

Anónimo dijo...

Saret, Saret, prefereixo el nano de cannes...

Shyamalan quin drama...no tinc paraules...o potser si.

Estupor___2. m. Med. Disminución de la actividad de las funciones intelectuales, acompañada de cierto aire o aspecto de asombro o de indiferencia.